niedziela, 1 listopada 2020

Trochę nudno

 Cześć wam!

Niestety nie bardzo wiem co robić z blogiem,bo mimo wszystko stracił już wasze zainteresowanie.

Nie wiem za bardzo jakie posty dodawac.

Może macie jakies pytania do serii "Pytanka?" Chętnie odpowiem!

Wczoraj ponownie weszłam na Awatarie,ale niestety widzę,że ta gra cieszy się coraz mniejszym zainteresowaniem.Gdziekolwiek nie ide,tam pustki.

Zastanawia mnie,czy przez te 4 lata ominęło mnie dużo fajnych rzeczy?Może ktoś zechce poopowiadac co się działo?Chętnie poczytam :)


7 komentarzy:

  1. Musisz bardziej się reklamować!
    Na przykład w wydarzeniach na grze albo skoro miałaś taką przerwę w grze to jest takie coś jak https://spottedawataria.blogspot.com/ <-- i tu bardzo dużo ludzi zagląda więc na pewno ktoś zajrzy i sobie Ciebie przypomni!

    I no tak, dużo osób już wydoroślało i odeszło lub po prostu zapomniało. Może kiedyś będzie lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże - lilka, dawno temu straciłem nadzieję, że jeszcze Cię tu spotkam, a jednak! :D Wspomnienia wracają, pamiętam jak komentowałem tu prawie każdy post, a bloga czytałem z wypiekami na twarzy! Miło cię widzieć i mam nadzieję, że jeszcze trochę z nami zostaniesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, zapraszam Ciebie do współpracy z moim blogiem Awataria - Kraina Inspiracji. Twój blog już został dodany na naszą Skarbnicę. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaa pamiętqm posty z tymi wkrętkami ludzi, boże to już 3 lata? Japier...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Witamy ponownie! Tak, jak Kiero pisze wyżej. Musisz reklamować bloga, gdy dodasz jakikolwiek post oraz na spotted. Jako współpracę blogową polecam Tobie dodanie gadżetu na blogu o nazwie"lista blogów". Wtedy dodajesz kogoś blog do tej listy, a ona u siebie. PS. luknij na moim blogu jak to wygląda. Dodałam Twój blog do współpracy :)

    https://news-awataria.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń