czwartek, 19 listopada 2020

Spotkania Samotników

 Cześć!

Ostatnio czytając Spotted Awatia zauważyłam post, który w sumie zwrócił moją uwagę.

Ktoś postanowił zorganizować spotkanie, na które mogą przychodzić osoby, które nie maja za bardzo z kim porozmawiać i chciałyby poznać kogoś nowego.

 Przyznam, że wcale nie zamierzałam na to iść, stwierdziłam, że w sumie fajnie, ale to nie dla mnie.

Ale będąc w grze, poszłam na Skwer, bo mimo, że praktycznie nigdy nikogo tam nie spotykam, tak samo na przykład na Sali balowej, to często tam zaglądam.

I tak oto poznałam nową znajomą! Bardzo fajnie nam sie pisało, a z czasem zaczęłam zauważać, że przychodzi tam coraz więcej nowych osób. Zdziwiło mnie to, ale Klaudia przypomniała mi, że o godzinie 21 na Skwerze miało odbyć się spotkanie samotników.

I tak oto, całkiem przypadkiem, byłam jego uczestnikiem.

Z początku może większość milczała, ale pózniej zauwazyłam, że gracze zaczęli ze sobą pisać.

Może nie jakoś dużo, ale zawsze coś. I kto wie, może rozmawiali ze sobą w wiadomościach prywatnych?

Moim zdaniem, takie spotkania to może być naprawdę świetny pomysł!

I widzę,że są organizowane coraz częściej.

Tylko trzeba trochę więcej odwagi, nie bać się do kogoś odezwać.Mi jednak tej odwagi ostatnio brakuje.

A niektórzy mają jej za dużo..

Zostałam zwyzywana przez to, do jakiego klubu należę.

Naprawdę? Czy ludzie juz nie mają lepszych powodów,tylko przynależność do danego klubu? 

Poznałam również czytelniczkę bloga, z którą też zamieniłam parę słów.

Moje odczucia po tym spotkaniu są raczej pozytywne.Chociaż muszę  przyznać, że nie próbowałam się tam do nikogo odezwać. A mimo to i tak kogoś poznałam. Może zacznę częściej chodzić na takie spotkania? Kto wie!

Ciekawe, czy komuś też udało się spotkać kogoś fajnego ;) 




1 komentarz: