środa, 11 listopada 2020

To było dziwne#34

 Siemka

Dziś baardzo się nudzę,na Awatarii wciąż nie mam takich znajomych z którymi wiem,że mogę pogadać i nie będę im przeszkadzac. Sama boję się do kogoś zagadać,rzadko to robie i dlatego nie za bardzo mam tam znajomych..

Więc stwierdziłam,że dodam kolejnego posta.Tej serii nie było pare lat,więc przyda się ją odnowić

Liczyłam na to,że ktoś chce pogadać,jednak jemu chodziło o coś innego :(
To dalej jest modne?xd za czasów w których grałam takie rzeczy często się spotykało,myślałam że im się to juz zdążyło znudzić.
    
Totalnie nie wiem o co chodzi z tymi haremami,ale na spotted awataria często widzę jakies dramy z tym związane.Ktoś zechce mi objaśnić temat?xd

Polski język trudny język,ciężko ułożyć zrozumiałe zdanie.

Nie dośc że ma być ładna,ma ci sprzątać dom to i musi byc  zboczona...
Niezłe wymagania masz kolego!

Tak ma być i już.

Prawilna odpowiedz.


Coś tego pokroju ostatnio atakowało mnie xd 
Jaki to ma sens?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz