wtorek, 10 listopada 2020

Jesienna grafika

 Witam!

O matko,w końcu po kilku latach zmieniłam grafike bloga.

Jeśli ktoś jest staarym czytelnikiem bloga to wie,że grafika zmieniała się odpowiednio do pór roku.

Tak oto nadszedł czas na jesien.

Kurcze,przyznam,że totalnie zapomniałam jak się to robi.Miałam problemy z pobraniem odpowiedniego programu,a pózniej z ogarnięciem jak działa.

Ale jakos,po chyba 2godzinach męczenia się z obsługą programu udało się coś stworzyć.

Wiadomo,"dupy nie urywa",ale mimo wszystko jestem zadowolona.

Z czasem wygląd bloga będzie się jeszcze zmieniał,tylko najpierw muszę na nowo ogarnąc co i jak!



5 komentarzy:

  1. Powodzenia w powrocie na blogerskie szlaki. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło widzieć, że ktoś wrócił do blogowania. Ja już nic nie piszę od kilku lat i nie wiem, czy dałabym radę znowu zacząć blogować. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zapał pewnie nie potrwa bardo długo,ale myślę ze jescze troche popiszę,na zdalnym mam więcej czasu.
      Dziękuję bardzo,może też spróbuj wrócić do pisania postów?

      Usuń
    2. Wątpię. Nie gram już tyle w Awatarię, bo nie mam po co. Długa przerwa zrobiła swoje i po prostu nie mam z kim grać.

      Usuń