wtorek, 3 listopada 2020

A ty ile już grasz?

 Siemka!

Byłam ciekawa czy w awke grają bardziej gracze z długim stażem,czy już może odeszli i grę przejęli nowi.

Więc postanowiłam,że zrobię ankietę.Odpowiedzi w sumie były podobne,zdjęcia macie poniżej.

Przy okazji poznałam pare fajnych osóbek,także miło ^^


I tu się zgodzę,ta gra nabiera sensu dopiero gdy pozna sie fajnych ludzi,inaczej..Nie bardzo jest co tam robic. Ja dopiero dziś poznałam kilka osóbek,mam nadzieję,że kontakt sie nie urwie.

A mnie szczerze mówiąc te zadania znudziły już dawno.Jakoś nie wiem,nie czuje potrzeby nabijania lvl,chociaż kiedyś było to dla mnie wazne xd Teraz chyba też jest,z tego co zauwazyłam,większośc osób po tym stwierdza czy ktoś jest "fajny". Beznadzieja.







Ta osóbka sama do mnie napisała,pamiętała mnie z bloga hah,bardzo miło ^^

Ogólnie dobrze sie bawiłam robiąc tą ankietę.Szczerze?Na początku bałam sie do kogoś napisac xd 
Zdecydowanie już nie jestem taka odważna w stosunkach międzyludzkich.
Ale okazało się,że jak już napisałam,to prawie z każdym prowadziłam dłuższą rozmowę.
Fajnie poznać kogoś nowego.A jeśli chodzi o ankiete,to jak widać,każdy z zapytanych osób jest graczem z dłuższym stażem ale i z przerwami.Coś jest w tej grze,że musi sie do niej wrócić..Ma ten urok,chociaż juz nie ten co dawniej.
A wy?Długo gracie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz