wtorek, 10 listopada 2020

Przemyślenia

 Witam!

Stwierdziłam,że napisze o moich przemyśleniach dotyczących gry.

Moje odczucia po powrocie,co sądzę o zmianach,co jest według mnie fajne,a co nie.

No więc zacznę od tego,co pozytywnie zaskoczyło mnie w grze po powrocie.

Tuż po zalogowaniu się zauważyłam,że teraz za codzienną grę można zgarnąć duzo lepsze nagrody.

Dawniej były to głownie jakies małe sumy pieniędzy,czasem zdarzało się G i to było z tego najlepsze.

Teraz z tego co widze,można dostać całkiem fajne bajery,takie jak motocykl,z tego co mi sie wydaje tez obrączki.Teraz nie pamiętam dokładnie co tam jeszcze było,ale są to naprawdę fajne,całkiem drogie rzeczy.Jest to bardzo fajna sprawa i większa motywacja.Dostaje się również punkty aktywnosci do klubów.

No właśnie..kluby,które z początku wydały mi się czarną magią.Na szczęscie znalazły się miłe osoby,które zdołały w jakiś sposób objaśnić mi ich działanie,za co bardzo dziękuję :)

Jest to z pewnoscią duże urozmaicenie gry,codzienna aktywnośc która jest wymagana w danym klubie na pewno motywuje do grania,przynajmniej mnie,nie wiem jak to wygląda u innych.

Jeszcze tak w 100 procentach nie pojmuje ich działania,ale na pewno radzę sobie lepiej niż na początku xd 

Z klubami wiążą się przywileje,takie jak sklep klubowy.

Z tego co widziałam,są tam całkiem fajne rzeczy.Szczególnie do gustu przypadły mi fryzury.

Ale dużym minusem,który zdążyłam odczuć,jest taka nienawiść(?) między członkami klubów.

Czytając spotted awatarii ciągle widze tam jakieś wyzwiska,kłótnie,dramy..Totalnie nie wiem o co w tym chodzi,ale nie podoba mi się to.Rywalizacja między klubami zakłóca"spokój" tej gry,niektórzy chyba nie pojmują,że to tylko zabawa.

Kolejną rzeczą,którą zauwazyłam po tej 4 letniej przerwie,jest na pewno mniejsza liczba osób grających.I nie wiem,może tylko mi sie tak trafia,ale widze praktycznie samych,wydaję mi się ze "starych" graczy,a mało kiedy spotykam kogos z nowym kontem.Apropos liczby graczy,kurcze,czasem trafia mi się tak,że ide gdzieś i jest naprawde sporo osób,ale dużo częsciej zastaje pustki.

Póki co wydaje mi się,że to tyle.Myślę,że powstanie drugą część tego posta,a może nawet cała seria.Więcej już w tym poscie nie piszę,bo bym was zanudziła hah


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz