środa, 11 listopada 2020

Przemyślenia#2

 Siemka!

Dziś mamy Dzień Niepodległosci,co wiąże sie z wolnym od szkoły a to..z nudą.

Stwierdziłam,że stworze z tego serie,no bo czemu nie.

Dziś opowiem wam o moich pomysłach na zmiany w tej grze.

Nie wiem jak wam,ale mi znudził się już wygląd dotychczasowych miejsc,typu Ulica,Park czy  Skwer.Może fajnie,gdyby zmienili grafikę,co sądzicie?

A w barach i klubach dodano jakieś urozmaicenia.Składanie zamówien mogło by wyglądac inaczej,na pryzykład podnosząc rekę i czekając aż kelnerka odbierze zamówienie.Miło,gdyby dało się zamówić kilka dań i żeby to było jakoś fajnie zrealizowane.

No właśnie,a może gdyby nasz awatar potrzebował w ciągu dnia jedzenia czy snu?

Według mnie była by to bardzo fajna opcja.I mozliwosc posiadania jakiegoś zwierzaka,bo czemu nie?

Troche jak w MSP,chociaz przyznam,że grałam w to wieki temu i nie podobało mi sie jakoś,ale tam własnie jest mozliwosc posiadania pupila i trzeba się nim opiekowac.

Fajna by była też jakaś kaplica,w której byłby ksiądz,czy ktoś kto udzielałby tam ślubu.

Te komiksy podczas logowania do gry tez już są nudne,fajnie jakby je zmienili.

A gdyby powstało coś jak sala kinowa,w której moglibysmy tworzyć krótkie animacje?

Albo sala do Karaoke,w której można by było rzucać sobie jakieś wyzwania związane z piosenkami.

Pamiętacie zabawy w "TOP MODEL"?Jak by coś takiego powstało,było by naprawde fajnie.

Przyznam,że kilka lat temu ta zabawa to była moja codzienność,ale teraz jej  wykonanie mnie już nudzi.Ale gdyby powstało odpowiednie miejsce do tego kierowane jakimiś zasadami,to mogło by być coś.

Dawniej za wulgaryzmy dostawało się bana,nie wiem jak to teraz działa,ale ostatnio spotkała mnie dziwna,nie za miła sytuacja,w której jakiś typek na nowym koncie wyzywał mnie używając samych wulgaryzmów.Przyznam,że jeszcze te kilka lat temu pewnie bym się z nim kłóciła,lubiłam takie rzeczy,tak jak i robienie bek.

Ale teraz stwierdzam,że zachowanie tej osoby było naprawdę żałosne,nie angażowałam się w to i czekałam aż skończy lub dostanie bana.Ale nic takiego się nie stało.Dlaczego?

Moim zdaniem gracze powinni dostawać jakieś bany za takie zachowania.




2 komentarze:

  1. P-prawdopodobnie zostałaś zaatakowana prze lewusa D:
    Lewusy to takie kreatury i zabawki graczy którzy nie mają co robić w życiu więc wyżywają się na innych obrażając ich i uprzykrzając im życie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Na awatarii nk nie ma moderatorów i dlatego banów nie ma

    OdpowiedzUsuń